LLIBRES DE TEXT 2017/18

Ja teniu disponible el llistat de llibres de text del curs 2017/18 AMB LES INDICACIONS DE QUINS LLIBRES PERTANYEN O NO A LA XARXA.

Recordeu que convé no desprecintar ni escriure en els llibres fins mostrar-los al professorat corresponent.

L'alumnat que rep recolzament o acudeix a PT no ha de comprar cap llibre fins parlar amb el Departament d'Orientació.

Download this file (LLIBRES DE TEXT 2017 2018.pdf)LLIBRES DE TEXT 2017 2018.pdf[ ]104 kB

Dia de la dona'17

Per a celebrar el Dia de la Dona, entre altres activitats, s'han organitzat unes xerrades a càrrec de dones que poden esdevindre referents per al nostre alumnat.

Avui ens ha acompanyat Yolanda Valiente,coneguda com a "la super àvia", experta corredora d'Ultra Trail, guanyadora de l'Ultra Trail del Montbanc en la seua categoria d'edad, natural de Petrer.

Demà comptarem amb Sara Marín, gimnasta rítmica ilicitana guanyadora de cinc medalles d'or en la Primera Olimpiada per a persones amb Síndrome de Down.

I el divendres tornarà al seu institut Carolina Galiana, vicepresidenta de la Federació d'Associacions de Persones Sordes de la Comunitat Valenciana, primera estudiant amb discapacitat auditiva que formà part d'un claustre universitari.

IES Carrús: Fem visibles les dones.

Xerrada sobre violència de gènere

L’IES Carrús ofereix una nova xerrada al voltant d’un altre tema d’interés per a les famílies i els docents: la prevenció de la violència de gènere en el festeig. Els nostres fills i filles estan vivint les seues primeres relacions sentimentals. Per altra banda, les estadístiques mostren que una de cada quatre jòvens pateix violència de gènere. Podem ajudar que els nostres fills i filles visquen una relació igualitària?

La xerrada, sota el títol Educar en igualtat: prínceps i princeses?,

serà el proper dijous, 3 de diciembre, a las 19:00 hores en el Saló d’actes del centre.

Anirà a càrrec de Juan Lillo, sociòleg amb ampla experiència en l’àmbit de la coeducació, que ha impartit els tallers sobre aquest tema al nostre alumnat.

Pensem que serà interessant conèixer més dades al voltant d’aquesta qüestió i poder plantejar els seus dubtes i preocupacions al ponent.

Esperem la vostra assistència.

El IES Carrús ofrece una nueva charla sobre otro tema de interés para las familias y los docentes: la prevención de la violencia de género en el noviazgo. Nuestros hijos e hijas están viviendo sus primeras relaciones sentimentales. Por otra parte, las estadísticas muestran que una de cada cuatro jóvenes sufre violencia de género. ¿Podemos ayudar a que nuestros/as hijos/as vivan una relación igualitaria?

La charla, bajo el título Educar en igualdad: ¿Príncipes y princesas?,

será el próximo jueves, 3 de diciembre, a las 19:00 horas en el Salón de actos del centro.

Correrá a cargo de Juan Lillo, sociólogo con amplia experiencia en el ámbito de la coeducación, que ha impartido los talleres sobre este tema a nuestro alumnado.

Pensamos que será interesante conocer más datos sobre esta cuestión y poder plantear sus dudas y preocupaciones al ponente.

Esperamos su asistencia.

Download this file (Charla padres madres 3.pdf)Charla padres madres 3.pdf[ ]187 kB

Charlas para familias y docentes

El IES Carrús invita a los padres y madres del alumnado a unas charlas sobre temas de interés para las familias y los docentes.

La primera será el próximo martes, 3 de noviembre, a las 19:30 horas en el Salón de actos del centro.

Versará sobre

El ciberbullying: riesgos de un mal uso de las redes sociales e Internet.

Correrá a cargo de agentes de la Policía Nacional, dentro del denominado Plan Director.

Pensamos que será interesante conocer más datos sobre este tema y poder plantear sus dudas y preocupaciones a los ponentes.

Esperamos su asistencia.

L’IES Carrús convida als pares i mares de l’alumnat a unes xerrades al voltant de temes d’interés per a les famílies i els docents.

La primera serà el proper dimarts, 3 de novembre, a les 19:30 hores al Saló d’actes del centre.

Versarà sobre

El ciberbullying: riscos d’un mal ús de les xarxes socials i Internet.

Anirà a càrrec d’agents de la Policia Nacional, dins de l’anomenat Plan Director.

L’acte començarà a les 19:30 hores al Saló d’ actes del centre.

Pensem que serà interessant conèixer més dades sobre aquest tema i poder plantejar els seus dubtes i preocupacions als ponents.

Esperem la vostra assistència.

Download this file (Nota charlas de padres.pdf)Nota charlas de padres.pdf[ ]330 kB