Vaga d'estudiants

Els sindicats i els seus representats a l'IES Carrús han convocat una vaga feminista per al proper dijous 8 de març de 2018

L'alumnat de 3er ESO endavant pot exercir el seu dret de vaga mitjantaçant la no assistència a classe, la qual ha de comunicar a la seua tutora o tutor amb la notificació lliurada a través de les delegades o delegats. 

Accedir al centre implica no estar en vaga i per tant, una vegada dins s'aplica el RRI per a entrades i eixides de l'alumnat.

 

 

El IES Carrús, en el podium de las Skills

 

El recinto ferial de IFA Alicante, acogió desde el pasado 30 de noviembre y hasta el 1 de diciembre la celebración autonómica de las Skills Comunidad Valenciana.

 

 

Un total de tres estudiantes del IES CARRÚS en la sección Artes Gráficas participaron en las Skills Comunidad Valenciana, considerada como las olimpiadas de diseño gráfico, donde se crea un punto de encuentro entre el alumnado, el profesorado y las empresas. De los tres alumnos presentados, dos de ellos se hicieron con la medalla de plata y bronce tras una semana de intensos nervios. Entre las pruebas que se les plantearon, se encontraba la realización de un portada y contraportada de una revista, la invención de un logotipo, y la maquetación de una doble página central de la misma.

En el archivo adjunto más información.

 

 

 

Attachments:
Download this file (ifa skills 2017.pdf)ifa skills 2017.pdf[ ]976 kB

LLIBRES DE TEXT 2017/18

Ací podeu consultar el llistat de llibres de text del curs 2017/18.

Recordeu que no convé desprecintar ni escriure en els llibres fins mostrar-los al professorat corresponent.

Al llarg del mes de juliol s'establirà el llistat de llibres que pertanyen a la Xarxa Llibres.

L'alumnat que rep recolçament o acudeix a PT no ha de comprar cap llibre fins parlar amb el Departament d'Orientació.

Usuarios Registrados:

Incidencias de Informática y Comunicaciones en el centro

Sigue las instrucciones del formulario para informar de algún problema relacionado con la informática en el instituto.

Formulario de Incidencias