Prova homologada A2, francés i anglès

PUBLICACIÓ DE QUALIFICACIONS

9 MARÇ

LLiurament de notes, 1ª avaluació

Els butlletins de notes se lliuraran a les famílies de l'alumnat d'ESO i FPB per part dels tutors segons els horaris indicats en els quadres que podeu llegir a continuació. En cas que la mare o el pare no puguen vindre personalment, poden autoritzar un altre familiar major d'edat amb un full que indique DNI de les persones afectades i dades de contacte.

Per últim existeix la possibilitat de que les famílies repleguen el butlletin de notes en consergeria el dijous 21 o el divendres 22 de desembre

Dilluns 18 de desembre

FPB 1

FPB 2

Dimecres 21 de desembre

Lliurament de les notes als grups de BAT i CCFF. Es donen en mà a l'alumnat.

Dijous 22 de desembre

Horari habitual de classes fins a les 14:10, sense perjudici de les activitats o eixides que es puguen organitzar per a este dia

El IES Carrús, en el podium de las Skills

El recinto ferial de IFA Alicante, acogió desde el pasado 30 de noviembre y hasta el 1 de diciembre la celebración autonómica de las Skills Comunidad Valenciana.

Un total de tres estudiantes del IES CARRÚS en la sección Artes Gráficas participaron en las Skills Comunidad Valenciana, considerada como las olimpiadas de diseño gráfico, donde se crea un punto de encuentro entre el alumnado, el profesorado y las empresas. De los tres alumnos presentados, dos de ellos se hicieron con la medalla de plata y bronce tras una semana de intensos nervios. Entre las pruebas que se les plantearon, se encontraba la realización de un portada y contraportada de una revista, la invención de un logotipo, y la maquetación de una doble página central de la misma.

En el archivo adjunto más información.

Download this file (ifa skills 2017.pdf)ifa skills 2017.pdf[ ]976 kB